torsdag 19 november 2015

Torsdag :0))

Hej!!
Igår satte jag upp kransar på dörrarna, lika bra o börja småfixa nu, för tiden brukar gå snabbt till december nu!



Igår gjorde jag en provisorisk hage till Contan & sen satte jag upp markregeln på ytterkant, gjorde det helt själv, ett jäkla spring fram o tillbaka för att mäta o såga, men det blev bra o jag är nöjd.
Sen kom Johan, Ida & tindra.
Ida hjälpte mig att mocka hela stallet, så snällt ❤️ guld värt när man bygger. 
Jag o Johan satte upp gummilinorna till staketet. Sen kom Josse o red Carlie idag, medans Mattias kom hem med bygglampan, så drog dom fram elen o satte upp boxen till maskinen. 
Sen stack jag o Josse in o köpte mat, sen lagade jag kvällsmat till alla inblandade!
Johannez & Tindra har lekt nu i 2dagar, har verkligen funnit varandra.
 Idag kommer materialet, o sen är det typ bara det som ska in, elen o grinden!! :0))

Vi hörs senare idag  Kram Linda ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!