torsdag 5 november 2015

Åstorp

Hej!! 
Har precis landat i soffan, kommit hem från Åstorp!! Varit iväg med Line & Z 
Han var lite spänd idag, först fastnade Line i hinderstödet på framhoppningen, sen så rev dom första, så jag tror han blockade lite, men tog om rundan o då slappnade han av o gick fint!! 

Annars började min morgon med att en bil rullade in i min utanför mataffären i Kågeröd, dom hade glömt att dra handbromsen, ingen skada på bilarna.
Sen var jag på jobb, när jag kom hem höll dom på att gjuta plattan, så nu är den färdig, tar bara lite tid för den att torka i detta vädret.




Sen när vi skulle ifrån Åstorp uppför backen, så la bilen i 2an o orkar inte upp, så jag fick lite halvt panik o gasar för fullt, så hjulen spinner o spinner, stackars Z trampar om och mer panik fick jag, till sist kom vi upp, nästa gång växlar jag fan manuellt :0(( men skrattade gjorde vi, mest åt mig :0))
Inte min dag med bilar idag.., 
Vi hörs imorgon Kram Linda ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!