måndag 2 mars 2015

Sex & the City

Hej!!
Ja var ska jag börja?? Helgen har varit helt underbar!
Vi körde upp efter att Mattias hade slutat jobb, landade på det fina
hotellet Rubinen. Gick upp & kollade rummet, släppte av väskan.
Sen gick vi ut till en mysig Restaurang/pub som hette Tvåkanten.
Tog ett glas vin/öl o slappade lite, sen hem o la oss.
 
På lördagen gick vi ner & åt god frukost, verkligen lyx att ha
så mycket att välja på, jag är ju inte den som brukar äta frukost tidigt, men
nu var det inga problem kan jag lova.
Efter det gick vi ut för att se lite av Göteborg samt shopping.
 

 
Mattias tyckte det var min helg, så han shoppade till mig ;0))
Vi hittade en butik där vi handlade 1 par byxor, en kjol & ett vitt linne
till mig i baggystil, så glad att jag hittade den härliga stilen igen.
 
 
 Sen åt vi lite lunch på expressohouse.
 
Jag hittade en häftig väska i skyltfönstret som var i både tyg/skinn
Skinnet ser slitet & använt ut, tyg med text,  helt i min smak, men väl inne i affären
blev jag snål, mattias gav sig inte utan köpte den åt mig :0)
Är såå glad för den, det kommer endast 2 exemplar av varje väska till Sverige.
 
 
 
Sen blev det lite smink på Åhlens, inte direkt Mattias avdelning, men han var
ssnäll & hade tålamod mitt hjärta, sen lite handcreme mm till
mattias på bodyshop.
 
 
Vi stannade inom en pub, för en öl & irich coffee, senare
 på kvällen var vi ute på Restaurang åt & drack gott!!!
 
 
Mattias slappnade verkligen av i helgen, det var han värd.
 
 
På söndagen var vi inne på Scandinavium på Horseshow
Först gick vi på mässan & tittade.
Blev en ny tröja från Chriwen, en jacka, ett armband i läder & en plånbok.
 
 
Vi mötte upp Bertil som kom in för att hjälpa till på Torstenssons efter mässan var klar.
Träffade även Linda & Tindra, Jessika mfl.
 
Sist men inte minst, kollade vi på finalen.
Riktigt spännande & ett jäkla tryck i arenan.
Ett stort Grattis till RGB som kom 2:a, även till Peder som vann en klass dagen innan.
 
Såå härlig helg,, gör jag gärna om!!
 
Åh tusen tack till Louise som hjälpt till på gården, mamma som har
haft snobben & Johannez, svärföräldrar som har haft Thea.
 
Kram Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!