måndag 9 mars 2015

Fixat saker

Hej igen!!
Är så glad, vi fick tag i ett nytt tändninglås till furhjulingen, har bytat det ikväll, så nu kan jag harva mm

Sen fixade vi en ny vattenberedare som vi hämtar hem på onsdag, då kommer Johny o hjälper oss med det, så förhoppningsvis kan jag tvätta mina hästar i helgen, jippiiiii

Jag har hittat en ny serie Outlander,  som jag blev så glad för, handlingen utspelar sig på 1700-talet,  jag bara älskar kläderna mm dom har från det årtalet, frågan är om jag levt ett tidigare liv då?? :0) kom på att jag har en gammal fin linneklänning som åkte fram idag, inte för att den är riktigt som dessa kläder, men för fin för att bara hänga i garderoben, tycker jag iallafall! 
Nu ska jag titta på tv innan det blir sängen!
Kram Linda ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!