onsdag 10 oktober 2012

Bilfix idag!!

Hej hopp inte tätt mellan inlägg här, tycker ni jag ska skärpa mig, så säg till!! Haha
Idag har jag, mamma & Johannez varit iväg & tvättat bilen, köpt emlakräm till gossen som ska sövas på fredag i Lund!!! Blev en sväng inom Mc Donald oxå!!!
Sen har jag tagit tag i mitt transport problem, hade inte belysning på höger sidan & sist så la ljuset av inne i transporten, då mindre roligt att ta in hästar i mörkret! När man ej ser nåt!!
Slutade med att jag åkte in på verkstaden, för hela dosan på bilen hade ärjat, så nu är det fixat till träningarna ikväll, sååå skönt!!
Ha en fin kväll! Här skiner solen!
Kram Linda 💗

2 kommentarer:

  1. Hej
    Skickade dig ett mail i slutet av september Ang en stol som jag sett hos dig. Du kan väl höra av dig om den finns kvar
    Kramiz//kullervilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!! Förlåt att jag inte svarat innan!! den finnns kvar kostar 350:-
      Ring mig på telen istället!!! Kram linda

      Radera

Skriv mer än gärna nåt!!