tisdag 23 oktober 2012

Älskar hösten

Åh alla dessa härliga färger, som hör till!
Jag är verkligen en höstmänniska, tyvärr blir dom flesta
deprimerade vid denna årstid, men inte jag!!
Men jag blir verkligen trött, är det överlag, eftersom jag har en
förkylning, som inte ger sig, & är lite frustrerad över vissa saker nu!!!
Men man ska inte klaga!!!

Idag ska jag tvätta upp min sista tvätt, sen göra lite måsten!!
Ta stallet, å rida när Ulli kommer, fixa mer mat till hästarna, skulle
behövt köra in till höks för att byta mina stigläder, som är feltryckta med hålen.
Något ojämt, håltagning dom har gjort, och även längden!!! Grrr

 Tänkte visa en filmsnutt på mig & Z, när jag provade han första gången
men datorn har damp, så det får bli en annan gång!

Nu tvätt & snabbdusch!!!

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!