torsdag 18 oktober 2012

Fortsättning på dagen...

Svärfar kom och fixade diesel, men det var illa, hade verkligen tömt tanken!!
Kom ner o fick jobbat idag iallafall!!
Sen hem o då har gulliga Ulrika fixat disk & köksbänken var helt clean!!
Skönt med såna vänner, när man inte känner sig på topp, gick sen snabbt ut för att ta stallet, hinner typ 2 boxar innan det var dags att åka på samtal på skolan!!!

På väg dit skriver ulli, att stallet är fixat så jag kan ta det lugnt!!! Taaacck!!!
Väl hemma igen blir det kvällsmat för mig o barnen, läxor!!
Sen kommer tias hem, han äter vi hjälps åt att ta in hästarna!!!
Slänger mig sen i bilen för att ta ut pengar, o handla hem mat!
Hemma igen, fixa till lillis & Z som jag sedan kör för att vaccinera, åh dom skötte sig såå bra!!!

Fodrat alla hästar, barn i säng sitter nu o ska titta lite på tv, innan sängen!!
Känns som att jag vill varva ner i helgen, ska rida mina gossar, åh fixa lite på gården mm

Hoppas ni har haft en riktigt bra dag!!
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!