onsdag 21 mars 2012

Syrenkvistar...

Halloj!!!
Idag efter jobb, tog jag in lite syrenkvistar, hoppas att dom slår ut!!!
Just nu står dom i min hall, vet inte om dom ska få flytta upp på ovanvåningen!!!
Hästarna har blivit nyverkade idag, och i helgen så ska jag lämna bort min häst!

Ytterliggare ett svårt beslut,som jag tagit,för att livet ska bli lite enklare, så
att man slipper alla måsten, och kan lägga tiden på det man tycker är viktigt
och roligt!!! Ibland måste man prioritera bort saker!!!

Man lever bara en gång, och tiden går snabbt!!!

Jag har inhandlat ett par vita basketkängor idag!!!
Vill nog ha ett par i grå oxå!!!

Snyggt med vitt fast inte rent så länge, men men...

Ha en skön kväll! Kram Linda




 

1 kommentar:

  1. Hej Gumman, var det dom skorna vi tittadepå? Ja,det syns nog inte lika mkt på grått.Fina kvistar, vill oxå ha. Kanske jag kan ta imorn. Jag har bakat chokladmuffins med hallon ikväll. Puss på Dig. Pussa Drängen oxå från Oss.

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!