torsdag 15 mars 2012

Hej igen!!!


Nu blev det ett tag sen igen!!!
Vi har självklart kommit hem från resan,det var sååå härligt!
Att ta dagen som den kommer,bada, sola,rida kamel,åka jeep.
Vi var på en helt underbar Djurpark mm

Kan visa lite bilder en annan dag!!!

Nu äntligen börjar jag känna att våren är på väg!!!
har börjat rlja en massa ute i trädgården,klippt träd buskar rosor mm
lite trädgårdsmöbler har fått komma ut, såå skönt att sitta ute, när solen är framme!!!
Har även tagit en röjning inomhus

Idag har jag & Johannez bakat chokladmuffins,med choklabitar i,dem
blev riktigt smarriga!!!

Åh nu ska jag fortsätta mitt bak, jag ska snart baka
knäckebröd för första gången,vifår väl se hur det blir!!!

Ha en skön Torsdagskväll!!! Kram Linda



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!