måndag 19 mars 2012

En ny tofs...

Hej igen!!!
Jag köpte ju även en ny toffs i helgen,som
har fått sin plats på skåpet där uppe!!!

Bara älskar quiltade plädar, har samlat på mig nådra stycken.
Så härliga i olika mönster & färg!!!!

Idag kom min älskade mamma & hälsade på en sväng!
Jag följde med henne till elgiganten, för hon skulle ha en kabel mm

Åh nu över ett år , så har jag inhandlat en ny hemtelefon, den andra
gick sönder,men med alla försäljare som ringer, så saknade vi inte den!!!
Det blev 2st vita såklart, jag fick igång dem, men vårt modem stör,så just nu kan
jag inte ha båda på samtidigt,, lite irriterande, men vi får lösa detta!!!
Nu ska jag läsa lite trädgårdstidning,sen kolla på det okända!
ha en fin kväll!!!! Kram linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!