söndag 20 november 2011

Vinnaren av väskan...


Nu är vinnaren dragen av vår utlottning
som vi hade på vår Julinspiration i helgen!!

Åhh den glada vinnaren blev:

Lorraine Mellberg

Ett STORT GRATTIS till dig!!!
Åh till er andra, bättre Lycka nästa gång
vi har utlottning!!!

Sen vill jag ge ett STORT TACK till alla
som kom ut till oss i helgen, nya som gamla kunder!!
Det värmer verkligen för alla fina komplimanger vi får
om vår butik!!

All möda, jobb, stress & förberedelser inför helgen känns väl värd
när man får en sån uppskattning av er!!!

En stor bamse kram från mig till er!
Linda




3 kommentarer:

  1. Hej Linda,
    :-) så glad jag blev, jag vinner aldrig något, och väskan behövde jag verkligen:-) vilken tidig julklapp!
    Tack för all inspiration och go glögg och kaka!
    Kram Lorraine:-)

    SvaraRadera
  2. hej linda
    Härligt att det varit mycket hos er i helg, du har verkligen skapat julkänsla ute och i stallet för att inte tala om i butiken som bara är så mysig...
    Kramiz//kullervilla

    SvaraRadera
  3. Nej men Lorraine, den ville ju jag vinna:) Mycket snygg väska! Tack för trevligt julmys i butiken Linda!
    Åsa:)

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!