tisdag 22 november 2011

Lite pyntande inne....


Idag har jag hunnit pyntat lite inne, nån gran har jag tagit in,
och adventsljusstake mm. Får göra lite varje dag nu till advent!
I mitt kök har jag klassiska ljusstakar, vill ha in lite av det gamla i år!

Tror att vi ska hinna måla vårt nylagda golv på ovanvåningen på fredag,
så jag hinner väl få ordning, där innan Julafton iallafall!!
Ska bli så roligt att äntligen få göra vid där!!!
Nya soffor, ett hemmasnickrat soffbord ska dit mm...

Idag krånglar min tråkiga rygg, som det sägs inte vara
nåt fel på, men då undrar man varför, har jag såå ont emellanåt???

Får trösta mig med att det finns folk, där ute, som har det mycket värre!!

Nog om mig,, hoppas ni har en trevlig kväll!!
Kram Linda

1 kommentar:

  1. Har du kollat upp din rygg då? Annars vill jag tipsa om Ryggakuten, dom e kanon där!!

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!