måndag 28 november 2011

Måndag efter storm....


Vilken kväll & natt här!
det sista vi gjorde innan vi gick o la oss, var att försöka
ta bort ytterliggare mer saker som kunde blåsa iväg, åh vinden tog tag imig
så jag åkte iväg,,haha

Några staket har gått sönder i vår paddock, allt granris utanför butiken låg överallt.
Glaset på en lanterna hade gått sönder, men jag har extra glas, ovansidan på ett
bord har åkt iväg o knäckts i bitar.
Åh sen mina fönster ser förfärliga ut, av allt som blåste upp på dem.
Trodde nästan dom skulle gå i sönder ett tag, men det klarade sig!!!
Så skönt att det inte blev värre!!
Strömmen gick på kvällen, kom väl tillbaks i natt nån gång!!!
Åh då använde jag mig av den gamla kammarljusstaken, som
verkligen är bra att gå rundor med i handen, när strömmen ger vika!!

Det blev ingen skola för barnen idag, pga förstörelse.
Men jag har hunnit med att uppdatera hemsidan, med en
del av nyheterna som kommit, så ni får ta en titt!!!

Hoppas att ni har det bra alla!!!
Kram Linda


1 kommentar:

  1. Hej Linda! Ja, Usch vilket väder...
    Jag & min kära sambo dyker nog upp en sväng på
    söndag. Tänkte ta oss en paus, har ju pratat om att
    besöka Gamla Stallet ända sen i somras!
    Kram Angelica

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!