torsdag 27 augusti 2009

Nu drar jag snart!!!

Så imorgon , åker jag till Formexmässan!! Det ska bli spännande, det är första gången!!
Stooort!!! Skulle ha åkt förra gången, men då åkte jag på vattukoppor!!!
Jag ska flyga imorgon, sen ska jag sova hos min syster och hennes familj, min syster och jag ska på mässan på lördagen, sen hoppas jag att vi ska ut till deras lantställe, på kvällen,
för jag har inte sett hur dom har det förutom på kort!!!

Min sambo jobbar borta i sölvesborg, kommer imorgon, när jag har åkt(tror jag).
Louise är snäll och kör mig till flygplatsen och mattias hämtar mig, på söndag....
Idag var jag och köpte en klänning att ha på mig, har inte köpt nåt klädes till mig på länge..
Så detta blir, som en liten semester,,, vi hörs när jag kommer hem igen!!! kram linda!!!

1 kommentar:

  1. Inte glömma att säga att butiken håller öppet lördag ändå =)

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!