onsdag 19 augusti 2009

BLOGGPAUS!!!

Hej nu är jag tillbaks, det har varit mkt, i sommar. Först hade jag mina släktingar på besök, som var jättetrevligt.. Men sen har då mitt internet, lagt ner tre ggr av olika anledningar, sist så slog blixten ut bäde telefoner och vårt modem, men nu så hoppas jag att allt ska vara i ordning ett tag iallafall...

Har kommit in en massa nyheter till butiken, bla annat den omtalade boken
ROMANTISKA HEM & INSPIRATION I VITT!!!!
som är en helt underbar bok, där är 500 bilder på allt i inredning...
Text och allt är bara såååå vacker, dom har verkligen gjort ett bra jobb tjejerna!!!!
Den finns i butiken och kostar 399:- Du får inte gå miste om den!!!!!

Annars har jag haft fullt upp, men butik, hästar barn och även sambo,
ska försöka att skriva lite mer nu igen!!!!
Ni får alla ha en super dag!!!! Kramar Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!