tisdag 25 augusti 2009

Sjukdom, pyssel loppis!

Hej, nu börjar min familj repa sig ifrån HALSFLUSS, inte roligt..
Men jag har hunnit med en loppis, fick med mig en gammal stol, som var så fint målad i grått, samma färg, som mina andra köksstolar, den får bli som extra stol, vid stort besök. Såå skönt att slippa måla allting själv.
Fick även med mig, en söt liten dockvagga med målning!

Idag har jag gjort vid min fågelbur, som har stått på ovanvåningen, man ser inte den.. Jag sprejade den vit, för den var så gulfärgad...
Nu blev den genast lite fräschare. Den har fått sin plats i hallen, så länge.




Sen har vi även lite REA på utvalt sortiment i butiken!!!
Sommaren börjar så smått gå mot sitt slut, fast det gör inte mig något..
För jag älskar hösten, speciellt när man börjar tända alla ljus här hemma,,
Mys med filtar, en bra inredningsbok en kopp varm choklad eller te...
Nu får ni ha det så bra!!! Linda



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!