lördag 11 juli 2009

Många besök!!!

Hej! Idag hade jag många trevliga kunder i min butik, det är roligt, att stå & prata och utbyta tankar...och jag blir så glad, när dom säger att butiken är så fin!!! Tack



Sen hade vi besök av en kompis till min sambo, det var längesen vi träffades, det blir så ibland,
man har så mkt att göra, så man kommer knappt ifrån gården, men det är så roligt, när dom bara dyker upp och tar insiativet att komma till oss, roligt!!!
Söta små barn har dom oxå!!!


Sen kom mannen, som vi köpte gården av, han är så trevlig och varm personlighet, utbytte ett och annat, det är lärorikt att prata med folk!



Hann även med ett loppisbesök idag, hittade lite fynd, bla små formar, som man ska göra choklad i, ska jag prova, när det finns tid, glömde säga, att jag har gjort flädersaft, som fick mvg
i betyg av familjen,, roligt!!!

Nu ska jag sova!!!! Linda!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!