torsdag 9 juli 2009

Inget Internet!!

Nu har jag varit borta ett tag, mitt internet har ej fungerat..
Köpt en ny data, men när vi skulle koppla in den , så försvann internetet..
Men nu är jag tillbaks..

Å sommar har vi fått, sååå härligt.. Det har förstått varit lite åska och muller, men
det är så härligt med sol..
Det har hänt mkt sen sist, vi har varit ute på lite häst tävlingar, Louise har tävlat
Palle och det har gått jättebra!!
Sen har vi varit hos grannen med Tyson och han hoppade vi 1.30 med, som han så fint svävade över...
Ponnyn har varit på tävling och blev bäst i ras mm...
Här på gården har jag planterat en massa nya blommor, klätterrosor, vindruvor, vinbär, klematis, sått lite sallad, ärtor mm....
Ska visa bilder på det snart....

Det har även kommit in nyheter till butiken, ska lägga ut det på hemsidan snart, nu när jag
kan!! Har öppet som vanligt, alla hjärtligt välkomna!! Linda!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!