måndag 13 juli 2009

Trädgårdsarbete!!

Oj vad jag har hållt på i trädgården idag, det har ju växt sååååå mycket, jag hinner inte
med, börjar i ena änden, och när jag är färdig, kan jag börja om igen!!!
Vi har inte hunnit börja klippa häckarna bara!! suck!!!

Vi har även mockat hagarna till hästarna, börjat köra bort gödseln!!
Det känns som att ha gård, är ett evighets jobb!!
Fast idyllen, utsikten friheten, fågelkvitter mm överväger helt klart
allt trädgårdsarbete!!!

Nu imorgon kommer min sons kusiner ner, med några handbollskillar
dom ska spela matcher i Åhus, så jag kommer nog inte att skriva på några dagar..
Nu får alla ha det bra!!! Linda!!!

1 kommentar:

  1. ja det förstår jag att det finns mycket att göra, nu har jag flyttat ut på landet ,och det finns inget så underbart som allt detta fågelkvitter och att man hör humlor som surrar ,så aldrig mera stadsbo för mig
    kramis

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!