tisdag 16 juni 2009

Såå mycket man vill göra....


Hej igen!!! Det känns som det finns 1000 saker jag vill göra nu, men så lite tid...
Håller sakta men säkert på att göra om mitt hem i Shabby Chic stil..
Vitt, vitt, zink, franska schabloner mm...
Men man ska hinna med allting, butiken går ju självklart först, men hade man haft lite
mer tid, så hade det varit super...

Har varit inne och masserat mig, för att jag hade ont i musklen på höger sida, men ja visst, då sa dom till mig att jag är helt sne i ryggen, så nu får jag ta en kotknackare, så att jag inte felbelastar mig, roligt roligt... men ja ja det kunde varit värre, imorgon får vi in smycken till butiken, kommer att lägga in bilder sen!!!
Nu ska jag kika tv sen går jag och lägger mig, känns, som att det behövs!!!
ha det gott alla!!! Linda!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!