söndag 7 juni 2009

Underbar Mormor!!!


Nu har min lilla gosse varit hos mormor i helgen,,, nu ville han inte ens hem, det säger inte så lite det!! Innan i veckan har jag & sonen varit själv hemma, min sambo, har jobbat borta i kristinehamn, kom hem i fredags på sin födelsedag.

Tjejerna i stallet, har varit & tävlat, Louise & palle gick nolla i Viarp, sen idag, så gick han nolla i 70 i rydebäck,, roligt att det går så bra för dom,, jag hinner inte rida han eftersom jag jobbar lite mkt nu, men det är roligt ändå,, för det går framåt med butiken, folket är riktigt possitiva.
Även många som tycker att vi har en fin gård, så jag visar bild på vårt hus, så länge..
I helgen har jag haft många trevliga kunder, som har hälsat på oss!!!

Vi går istarka tankar på att öppna upp ovanplanet i butiken, vi har bara lite till att göra där, spackling av väggarna & lägga nytt golv, & el!!!
Så just nu håller vi på att lagra på oss möbler mm, för att kunna fylla upp med....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!