fredag 12 juni 2009

Regnig Dag!!


Vilket oväder vi har haft idag,, inte alls roligt!! I dag har jag beställt smycken till butiken, som kommer i nästa vecka, fint med lite nya smycken nu till sommaren, ( när den kommer).

Har kommit en ny leverans med shabby chic möbler idag!!!

Sen hade jag en jätte trevlig kund i butiken idag, som gav mig jätte mycket tips & ideer!!!
Som kan bloggvärlden något mycket bättre än jag(ler).
Vi får väl snart ha en lottning på Gamla stallets blogg, så nån kan vinna nåt fint, vad tycker ni???

Snart kommer min sambo hem, som har jobbat borta i 2 veckor nu, förhoppningsvis blir han hemma & jobbar nu!! Ska sätta upp en skylt här hemma vid butiken nu i helgen!!!
Såå ni ser var jag befinner mig, även dom dagar jag ej har öppet!!!
Nu ska jag sätta mig & läsa Jeanne´d arc livings senaste magasin, dör det har jag ju ej hunnit ännu....
Ha det fint Linda!!!!

1 kommentar:

  1. ja här har vi regn oxå, nu börjar man bli trött på detta, vi vill ha sooool nuuu ;))
    kramis Jeanette

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!