tisdag 11 december 2018

Glömmer bort min blogg


Hej på er alla finingar. Alltså jag har haft denna bloggen sen 2008 o från då tills 2012 var jag väldigt aktiv, men efter att jag la ner min butik, så blev det att jag uppdaterade den mindre o mindre.. tror mkt på sistone att det beror på att jag är väldigt aktiv på youtube o instagram nuförtiden, men ser ändå att det är en del som tycker om att läsa bloggar med text o bilder, så måste försöka bli bättre på att hålla igång denna bloggen hädanefter.. 

Jag har i nutid hållet på att julpynta för fullt här hemma, har verkligen fått upp energin för det igen.. förr julpyntade jag mitt hus o butiken o även ute på gården, så nu är det lite mindre, när jag bara har mitt hus o gården ute.. jag tycker verkligen om julen, med alla ljus man tänder, allt grönt, mossa ris mm

Just nu ska jag ut o designa en egen gran, som var tänkt att jag ska ha utanför stallet, får se hur det går?? 

Jag hoppas ni har en härlig tisdag därute 💖

Kram Linda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!