onsdag 6 juni 2018

Sveriges Nationaldag

Hej på er alla godingar, hoppas det är bra med er i värmen, idag tycker jag det har varit lite skönare, för det har fläktat hos mig.

Jag o min son johannez tog lite sovmorgon här, eftersom vi var lediga idag. Jag har fixat med stall o hästar, sen har jag börjat göra vid en gammal orange järnkorg, som ska bli vit o möjligtvis ett fikonträd, eller olivträd ska få stå däri, kan visa när den är färdig. Annars har jag haft öppet i butiken idag, har målat lite ny griffeltavelfärg på min tavla, sått lite nytt i köksträdgården, nya rädisor, lite morötter o fler bönor. Sen slängde jag ihopa en rabarber/hallon paj till em kaffet.  Senare på kvällen, när jag stängt butiken, gick jag o plockade fläderklasar o gjort saft, som nu står i kylen några dygn. 


Nu ska jag titta lite på datan, sen blir det sängen!! Kram Linda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!