onsdag 28 februari 2018

Beställt nån möbel

Hej på er alla finingar, visst är det kallt?? Fy nu tycker jag det börjar bli lite väl kallt o rått, o våra vattenkoppor fryser för första gången. Hos oss ska det bli -15 i natt.. bbrrrrr jag har tagit fram min overall ikväll o den är guld värd, med den är det inte lika illa att gå ut i stallet o fodra mm

Idag har jag varit ledig? Efter att johannez hade åkt med bussen till skolan, så blev det lite kaffe, sen ut o fodra hästarna.. sen gick jag snabbt in o värmde upp mig, innan det var dags att släppa ut hästarna.. 

Sen dök mamma upp en sväng, vi åkte in o åt lunch på Ekeby möbelaffär, såå gott.

Sen kollade vi lite resor, som slutade med att vi bestämde oss för ett resemål :0)


Den här dynan har jag köpt, den tänkte jag ha i köket på min gamla kökssoffa, så blir det lite skönare att sitta där, åh just nu har jag en pläd, som bara kasar ner.. så det bli säkert finare, tänkte kolla ett par nya kuddar som passar till oxå. 

Sen kunde jag inte låta bli att klicka hem denna söta sittpuff i sammet o rosa.. 


Jag har inte riktigt bestämt var jag ska ha den, jag tror att den ska få stå vid soffgruppen på ovanvåningen.

Ja nej nu ska jag nog slöa med en film här ikväll. Så vi hörs en annan dag!!

Kram Linda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!