onsdag 24 juli 2013

Härligt besök!

Hej hopp! 
Varit i Örkelljunga hos mamma & pappa på besök idag, händer ju alldeles för sällan kan jag lova.
Vi åt lunch på stationen med en god glass till efterrätt.
Sen skulle jag fixa ny toning, men dom hade semesterstängt tyvärr.

Men jag köpte en ny klocka i vitt med lila detaljer, somrig & glad!

Sen blev det en ny parfym av Marc Jacobs en sommardoft som luktade såå gott, har verkligen problem med att hitta ny dofter som passar mig, så nu blev jag glad.

Satt & pratade om allt & inget med mamma, drack kaffe &  hembakat såå klart. 

Nu skulle jag verkligen kunna titta på filmen " Safe Haven " igen, föll verkligen för handlingen på denna! 

Hästarna varit lediga idag, lite hopp imorgon.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!