onsdag 18 maj 2016

Minskade antalet..

Hästar från 6st till 3st här hemma, känns lite konstigt :0))
Dem yngre går på gröngräset o tuggar upp sig, loreda körde jag till Perstorp igår men hon kommer snart hem igen!! 



Annars idag har jag fixat lite hagar, gått ner med pågarna! Hämtat hem sågspån o lucern, Peter kom med mer hö, sen blev det lasagne till kvällsmat!!

Efter det har jag suttit i solen o njutit mitt kaffe när dem äldre grabbarna gick i skritten idag!! 



Jag har satt min bänk perfekt för att sitta o titta på mina snyggingar!

Åh jag måste visa som min hund växer kolla in hans tassar redan, dem är inte små :0))


Jag fick in en film på youtube idag, så kolla in den om ni vill??


Annars får ni ha en skön kväll alla!
Kram Linda ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!