torsdag 13 januari 2011

Lite bättre...

Hej!!! Idag känns det lite bättre i min svank, kan böja mig lite mer..
Går inte så bra att sitta & köra bilen, för när det guppar gör det så
ont i det mjuka sätet!!!
Men jag har försökt att ta det så lugnt jag har kunnat, har läst
lite tidningar, fått ringt lite viktiga samtal mm
Även skikat på nyheterna som kommer från leverantörerna..
Hoppas snart att snön börjar avta, så vi kan gå mot den
efterlängtade våren....
Så fint när lökarna börjar slå upp i rabatten, jag har satt
en massa nya lökar utanför vårt köksfönster, så det
ska bli spännande att se vad som kommer...
Ha det nu så bra!!! Kram

1 kommentar:

  1. Visst längtar man jättemycket till våren nu! Men det ser ut som att vi får vänta ett tag till för nu snöar det på rätt bra igen!
    Var gärna med i en liten utlottning som jag har på min blogg!
    Kram Amelie

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!