fredag 10 september 2010

Höststol....


Den underbaraKlockljungen(droppljungen), finns i butiken att köpa

Hej! Idag har jag varit & köpt blommor, så nu har vi
höstblommor mm att köpa i butiken!!!

Har även gjort en fin höstdekoration, satt blommor i
en rostig stol som tål att stå ute!!!

Har nu röjt det mesta i butiken, inför helgen..
Pyntat om en hel del, ändrat om för alla nyheter som
kommer in....

ÖPPETTIDER I HELGEN
LÖRD & SÖND:
11,00-15,00

ALLA ÄR HJÄRTLIGT VÄLKOMNA
Nu ska jag titta på idol...
HA EN SUPER FREDAGSKVÄLL!!!!
KRAM LINDA

3 kommentarer:

  1. Såå fin stolen blev Linda. Jag tycker mkt om droppljungen oxå. Den måste jag bara köpa.Du är sååå duktig. Puss o Kram.<3

    SvaraRadera
  2. Vad läcker stolen blev.Bara så himla läcker.Jag tycker jättemycket om klockljungen har jag lärt mej ?????Men bar så underbar.Ha en mysig kväll kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga bilder. Vad fint du har gjort. Man får verkligen inspiration. Har gjort klart mina tändsticksaskar nu ;0) Ska ta en bild så du får se. Bamsekramizar syrran Anna.

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!