söndag 11 oktober 2009

Bullbak på gång!!

Igår bakade vi bullar, jag, mattas vilma, katarina..
Det var riktig mysig stämning, vi tände brasa i köket, lite försmak till julen, nästa gång får vi baka saffran och pepparkakor, göra lite julgodis mm.

Johannez och Thea tittade på film, men när bullarna var färdiga, kom dom och smakade, bullarna blev godtjända, för dom kom snabbt tillbaka för att ta en till.. och en till...
Sen åt vi middag och tittade på körslaget!!!

Idag ska vi in och handla lite puts mm till butiken!!!
Ha en superfin söndag!!!!

1 kommentar:

  1. Hej Syster.
    Ser att ni har bakat. Ser supergoda ut. Jag har ett recept på mandelsnittar som du skulle kunna ha i butiken i jul och kanske bjuda dina kunder på. De är sååååå goooda. Jag har gett receptet till mamma så hon kanske fixar ;0)
    Hoppas allt é bra med er. Peter och Lina är på stadslagsläger nu på fredagskvällen och Sanna är och tittar på Mattias. Själv kollar jag på idol. Kramizar från mig till er alla.

    SvaraRadera

Skriv mer än gärna nåt!!