tisdag 5 september 2017

Tandläkarbesök mm

Hej på er! 
Började dagennmed en frukosttaim med Johannez, innan han åkte med bussen till skolan. Sen fodrade jag hästarn, efter min egen frukost(kaffe) så linade jag Z bus idag! Han gick lugnt o fint. Efter stallet var helt klart, så åkte jag ner med släpet till firman, för det ska lagas en del, plyfagolvet ska bytas ut, mot ett nytt i glasfiber, ny lem mm 
Sen hämtade jag min egna bil, som har varit på verkstaden o nu var bromsarna bytade, sååå skönt.

Fick äta god smörgåstårta, som Mattias hade köpt till ett jobb, mums!

Efter det bar det av mot Ängelholm till tandläkaren, var tvungen att göra om en gammal lagning, som jag hade fått en spricka i, var sååå nervös, för det var flera år sen jag lagade en tand, men det gick jättebra, men skit vad jobbigt,när halva munnen är bedövad så länge!! 

Påvägen hem tankade jag bilen, åkte inom Maxi o handlade hundmat med hem. Sen har jag lagat kvällsmat, släppt in hästarna, nattfodrat o nu tänkte jag kolla på en film, innan det är dags för  sängen! Tyvärr så jobbar Mattias massor just nu, så jag är själv hemma på kvällarna, när barnen lagt sig, tur man är en ensamvarg!!! 
Nu får ni ha det bäst till hörs igen!!
Kram Linda  ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!