lördag 16 september 2017

Fixat dressyrsaker..


Hej igen!!
Nu är det typ 2 v till jag ska tävla i dressyrlaget, och jag har inte tävlat en dressyrtävling, sen jag var typ 13 på min new forestponny Polly! Det är typ 25år sen, shit jag börjar bli gammal!! 

Idag var jag i allafall på hööks o inhandlade ett dressyrträns, för jag äger inget, även ett schabrak mm

Sen har jag ridit Carlie, tyckte det gick bra, tränade lite smått på skänkelvikning mm sen har jag även börjat träna på att knoppa manen, bara lite synd att han har skavt av halva manen av regntäcket,, gahh 
Får hitta på nån fin lösning på det. Sen har jag duschat Z så han är ren o fin.

Nu sitter jag inne o ska kanske titta på nån film, innan sängen!!
Ni får ha det bra alla godingar!
Karm Linda ❤️

1 kommentar:

Skriv mer än gärna nåt!!