måndag 4 september 2017

Dålig uppdatering :0(

Hej på er alla finingar!!
Har inte uppdaterat med hur min köksträdgård blev, men kan visa bilder på det snart!! 
Men annars har sommaren flugit iväg här känns det som, tycker inte att vi har haft nåt vidare väder tyvärr dock!!
Jag har uppdaterat med mina Youtube-klipp så ni har kunnat följa med oss där iallafall, men jag ska försöka att uppdatera med mer text o bilder här hädanefter oxå!!

Just nu sitter jag på jobb o väntar på att min bil ska bli färdig på verkstaden, den ska ha nya bromsar bak o fram!! 
Har även ringt för lagning av min transport, som gick igenom besiktningen, fast golv o lemmen var typ helt rutten i träet, men nu ska den snart in för lagning!! Sen har vi varit genomförkylda i 2 v från o till, hoppas snart vi blir helt friska!! 
Annars rullar livet på som vanligt!!
Hoppas ni har det riktigt gott!
Vi hörs! Kram Linda ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!