söndag 17 april 2016

Titta vad vi hittade :0)

Hej i stugan!!!
Hoppas ni har haft en härlig helg, det har vi!
Idag var jag med grannen o löshoppade hennes söta lilla ponny!
Sen spelade jag in en video, som snart kommer upp.
Efter det har jag tvättat en del, lagat kvällsmat, mattias har röjt ut alla butikssaker från garage in i gamla butiken, så jag kommer snnart att sälja allt detta, var det tänkt!!!
Men när han gick igenom allt, så hittade han våra gamla foton, så jag tog in o kollade på dessa, shit vad tiden går snabbt!!
 
Här är lilla solstrålen Johannez
 
 
Pappa Mattias med lilla Johannez
 
Här är vi tillsammans efter en underklädningsvisning
 
 
 
Åh här har vi vår"lilla" Grand Danois charmtrollet Douglas
som vi tyvärr inte kunde behålla, men jag hade lätt skaffat en ny att ha ute på gården nu!!!
 
Ni får ha det superfint alla finingar!!!
Kram Linda
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!