torsdag 7 april 2016

Nagelfix mm

Hej igen!!!
Jag var inne o fixade naglarna på väla för första gången, har annars
gjort dem på familia, men måste säga att dom var lika bra här, och
framförallt var det billigare... Blev nöjd, fast dem hade ett dåligt utbud på nagellacksfärger.
Så jag kom hem med en väldigt svag lila, så jag har ikväll målat om dom med ett
lack som jag är glad för o har hemma!!!
 

 Så nu blev det en Nude färg med nån nagel med glitter istället.
Dom är väldigt korta, men det passar mig när jag sitter vid ett tangentbord hela dagarna.


Sen var jag i Råå & köpte min första ögonkräm, och en solskyddsfaktor till ansiktet.
Var inom o fixade lite på jobb mm
Åh Mattias var med om en helt sjuk grej idag, det slutade med att han
ringde polisen...  gjorde en anmälan. Orkar inte skriva om det här, så jag kanske berättar om det i en video en dag!!
Ikväll har vi klippt vår hund Snobben, och sen har jag precis fixat till en film som förhoppningsvis kommer ut imorgonbitti!!!
Nu ska jag packa lite smått, ska inte ha med mig så mkt var det tänkt!!!
Sen gör jag kväll!!! Kram på er Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!