tisdag 12 april 2016

Himma i Skåååne igen :0))


Vilken trevlig helg!! Kom fram vid 20.00 på fredagskvällen till min syster Anna. Sen på lördagen så körde vi upp saker till festen i lokalen, var inom min andra syster Eva o tog kaffe o snackade lite!! 
Sen blandade vi ihopa lite mat mm till festen, snabbt in i duschen o fixade till sig!! Sen var det fest, var roligt att träffa alla, dansade en hel del, Mattias skulle inte dricka ngt, men det slutade med att han drack mer än mig! 
Vi kom inte i säng förrän över 04.00 på natten, så jag var lite trött när jag körde hemåt, men det gick bra!!
Igår blev jag däremot väldigt trött efter jobbet, så vilade en stund innan vi var iväg med Johannez på crossen!! Sitter kvar på jobb för att fixa ett fel med min data, sen ska jag hem!!! Åh i middags när jag o en anställd var på Ahlsell, så träffade jag en gammal kompis Micke som jag inte sett på flera år!!
Vi hörs kram Linda ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!