söndag 3 april 2016

Ang Facebook mm

Hej alla! 
Var ett tag sen jag skrev här, har inte haft den bästa veckan här :0(( 
Det känns ibland som att hur mkt man än gör, så räcker man inte till o inte duger!! 

Åh just nu så orkar jag inte med detta, jag har ett liv o det går snabbt jag lever här o nu i direktsändning, o det går inte i repris!! Jag lever inte mitt liv för att det ska behaga andra, jag måste först o främst tänka på mig själv & min familj!!

Åh jag vill berätta att jag har tagit bort min Facebookssida, för det passar inte mig att ha den! Men jag kommer att fortsätta med min blogg här som jag har haft sen 2008 o den fungerar lite som en dagbok för mig, där jag kan titta tillbaks lite vad som har hänt då o då??!!! 


Åh om ni tycker det är intressant, roligt, inspirerande mm så blir jag mer än glad om ni vill följa mig :0))

Jag hoppas att ni har haft en trevlig helg alla fina!! Kram på er Linda ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!