tisdag 26 januari 2016

Nya saker :0))

Hej!!
Imorse körde jag in till Ängelholms sjukhus för att hälsa på pappa, åh det var skönt för han fick komma hem idag!! 

Sen fortsatte jag bilfärden till Svalöv, för att hämta upp Thea som skulle på möte i Landskrona!! Det gick bra men fy fasiken vilken dimma det var överallt idag.

Sen körde jag till veterinären o fixade lite där, träffade Paulina!! 
Åh därifrån så hämtade jag mitt paket, med saker jag beställt & jag blev såå glad för min fina plattång från gdh

Kolla vilken fin ask, den kom i.. 

Åh den fina väskan inuti...

Åh här är den fina plattången, ska prova den imorgon.. :0))

Sen beställde jag även ett contourkit från Anastacia Beverhills, har sett o hört så mkt om den, så nu var jag tvungen.

Fin ask.. 

Åh här är färgerna på paletten...

Annars har vi fixat det sista med garderoben, så imorgon ska den fyllas med kläder :0)) jag har fixat med hästarna, Line har ridit idag!!
Sen gjorde jag en köttgryta med rostad vitkål med en vinsås över!! 

Åh nu ska jag snart hoppa i säng, så vi hörs imorgon!! 
LOTs of hugs to you all!! Linda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!