torsdag 14 januari 2016

Min lilla nallebjörn :0))

Halloj!
 Har varit på jobb idag, skulle senare till Ö-a, men åkte inte pga 
vädret + att jag jobbade längre än väntat.

Fixade i stallet, när jag kom hem, lille Contan ser ut att må bra, än sålänge.
Var ute & gick med han i volten idag.
Carlie & Z var ute i skrittmaskinen, gick fint.

Sen fyllde vi på med lite pellets i boxarna & nytt hö kom idag.

NALLEBJÖRNEN CONZTANTINO Q

Han står & tränsvänjs så fort jag har tid, han är duktig lillkillen.
När han blir ok, så ska vi snart lina, lägga sadel mm.

Sen åt vi själva kvällsmat, åh jag klippte Johannez & Thea
Johannez blev korthårig igen, han tyckte det var skönt, tog topparna på 
Theas hår, som var slitet. 


Nu ska jag själv hoppa i duschen & sen fixa nån nagel som gått sönder!

                                                           Ha en härlig kväll!!  Puss Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!