måndag 11 januari 2016

Måndag & ledigheten är över....

Hej!!
Då var man igång som vanligt på jobbet, och barnens ledighet är slut!
Känns som att jag kunde varit ledig en vecka till lätt :0))
Har fått undan en del på jobb, nu vid årskiftet.

Sen var jag o fixade ett måttband till avstånd, det gamla var så dåligt, passade på att
köpa en lila & en rosa måttstock, så kanske jag får ha den ifred..

Sen var Jag, Line, Ida & Thea i ridhuset idag! 
Carlie kändes helt ok :0))


Men jag kan inte annat än längta tills våren & värme.
Åh det ska bli sååå skönt, när paddocken är klar här hemma :0))

Ikväll har jag & Johannez börjat läsa en ny bok, som han fick i julklapp.
Den var allt lite spännande, haha

Ha en skön kväll alla där ute! Kram Linda

4 kommentarer:

  1. Fantastisk bild.. Man vill bara ha sommar exakt nu!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!! Ja helt klart man vil, så mkt härligare
      med sol & värme!!! :0))

      Radera
    2. Exakt allt blir lättare med sol&värme =)

      Radera

Skriv mer än gärna nåt!!