söndag 24 januari 2016

Helgen hos oss

Halloj!!
Har inte haft tid o skriva innan, har haft fullt upp!! För det första så har vi verkligen lagt om kosten dessa dagar!!
Detta åt jag igår:

Kaffe & en god smoothie

Kalkon, rostbiff, keso o sallad

Kött, blomkålsmos, sallad o såser

Så nu får vi väl verkligen hoppas att man inte faller tillbaks till gamla skitvanor :0))

Sen i lördags var vi på Ikea o äntligen handlade garderober & en byrå till vårt sovrum, så nu kan vi få lite mer organiserat på klädsidan!! Jag satte ihop byrån o Mattias garderoberna, men dem är inte riktigt klara än, o jag tror att jag ska byta ut knopparna på byrån, vet inte än får känna på detta nån dag först!! 

Så då kör vi igång, jiiiha

Så jäkla mkt i påsarna... puuhh 

Men ok! Med lite tålamod, så går det framåt... 

Titta Linda kunde, det blev en byrå :0))

Nu ska jag snart i säng, imorgon ska jag åka till pappa en sväng!
Hoppas ni haft en härlig helg!! 
Kram på er bye bye... Linda ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!