söndag 17 januari 2016

Härlig Söndag

Hej på er allihopa!!
Hoppas ni har haft en härlig helg, för det har jag :0))
idag har det varit kallt, men härligt när solen är framme.
Jag & Mattas har satt broddar på Carlie & Z, för dom började halka runt 
i hagarna & skrittmaskinen. Så sen gick dom i skritten galant idag.
Contan går lugnt där ute, men är ganska så svullen, fast det kan dom ju bli, hoppas det går över nu i början på veckan. Lilla Konti är ju fortfarande en liten mes, när han ska går före mamma ut i det vita underlaget, men Mattias gick med han en del i paddocken o det gick bra. sen blev vi bjudna till grannen på bilrace, så vi åkte dit, körde & fick grillad korv mm, trevligt, fast jag hade inte klätt mig tillräckligt, så jag frös som attans, kände inte tårna när jag kom hem, skulle ha ridit, men hoppade över det, men följde med Z o Line & byggde lite hoppövningar till dom istället. det gick bra, om han tar det lugnt & lyssnar :0)

Nu blir det snart sängen, för jag är fortfarande ingen morgonpigg människa.


Natti på er alla!! Kram Linda

2 kommentarer:

Skriv mer än gärna nåt!!