lördag 30 januari 2016

En sväng till Väla mm

Hejsan på er alla, hoppas ni har en härlig lördagskväll!! Jag sitter just o väntar på en film som ska laddas upp innan vi kan kolla!!! 

Imorse sov jag lite längre, Line var snäll o fodrade, sen stack vi till Kågeröd, hon o Z hoppade idag, gick riktigt fint :0))

Sen tog jag o Mattias hela stallet, fyllde på pellets mm vi skulle elda upp kartonger, men det gick sisådär i regnet!!

Så vi tog en tur till Väla, var på kicks, bodyshop, telenor o sen så åt vi där idag, skönt att slippa laga mat en dag, tog hem mat till barnen oxå.


Vi handlade lite skönhetgrejor idag, detta kom med hem:

Så nu är vi nyduschade, jag har smort mig med en ny bodylotion som luktade sååå gott, jag bara älskar när saker doftar, ett läppglans som doftade kola som godis :0)) åh sen blev det varsin mask, känns så jäkla härligt lent efter man haft den :0))



Nu ska jag äta lite choklad,, mums 
Ha det bäst!!! Kram Linda ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!