onsdag 27 januari 2016

Boost nu i den råa vintern

Hej!! 
Hoppas allt är bra med er alla, här är det bara fint!!  :0))

Jag har jobbat o sen var jag iväg o köpte en ny typ yogamatta att ha på golvet, för min gamla käkade fan mössen upp :0((
Sen hämtade jag upp ett paket, handlade mat o ny lucern till hästarna!! Jag o Johannez gjorde läxa.  Sen var klockan så mycket, så jag påbörjade kvällsmaten direkt, idag blev det detta:

Bakad sötpotatis, kött o sås, sallad.

Sen öppnade jag mitt paket, o jag hade beställt en lermask från Glam Glow den innehåller lera o oljor, som var bra för mkt, orkar inte dra allt vad den gjorde nu, o sen ett oljeserum från Biotherm. 
Så nu har jag o Mattias haft den på oss, den doftade såå gott o fin lera ;0))
(Jag tvingade han) :0))


Huden känns så jäkla ren o härlig efter serumet, måste jag säga!! Nu ska jag titta lite på datan här, så ni får ha en trevlig kväll!!!   Puss på er.. Linda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!