torsdag 28 januari 2016

Blev fotad idag..

Men inte en selfie med min egen kamera, utan en kamera som fotade mig i farten, för första ggn... Grrr 

Bara vänta o se hur dyrt det blir, det var vid tågarp imorse, när jag var lite stressad intill Landskrona!! Åh Mattias satte sig fast med sin bil idag.. Hmm 

Senare var jag inne o hämtade min iPad som var på lagning, såg splittrande ny ut. 
Gjorde lite andra ärenden oxå, sen hem, käkade lunch, mockade mm

Line kom och var ute o red, men hon o Z for ner i en damm, pga att Z blev rädd för en jägare, som plötsligt kom mot han med ficklampa :0)) allt gick bra, dom blev bara lite blöööta. 
Sen åt vi kvällsmat:

Köttfärsfylld paprika med ost, yammi

Vi fixade lite förstärkning på Lines egna naglar, o nytt nagellack!!! 
Fodrat hästarna, o nu ska jag kika på tv lite, o imorgon är det fredag, skönt eller vad!! Hoppas ni har det superduper bra!!
Puss & Kram Linda ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!