torsdag 17 december 2015

Det blir jul ändå 🎄

Hej!!
Det var ett tag sen, gör en snabb uppdatering. Har fått upp lite julpynt här hemma o i stallet. Har inte haft riktigt med tid, så det är inte lika mkt som jag brukar. Sen råkade Thea svälja vår nyckelbricka förra måndagen, den satte sig fast så hon åkte ambulans till Lund, där satt den fast i 12 tim innan dom opererade ut den, men sen blev det lite komplikationer, så hon låg inne hela veckan o kom inte hem förrän förra helgen. Nu mår hon bra igen. 

Var lite mkt att få ihop allt med hästar, hundar, jobb o vara i Lund. 

Mattias jobbar borta i veckan, och jag har hunnit med en del här, bakat pepparkakor med barnen, fixat klappar. 

Men jag har nog aldrig varit så sen med att få in granen som i år, tar in den imorgon, bakar lussebullar i helgen, inget julgodisbalk, men det går ju o köpa ;0))

Ida har tagit hit sitt kitt för gelenaglar, så jag har satt upp det här hemma i gästrummet, har provat att göra lite, med lite träning, så kan man nog fixa det :0))
Gjorde helt nytt sett på mig själv igår, lite guldglitter till julen!! 


Ska verkligen bli skönt med lite ledigt i juladagerna, känns som det behövs nu :0) ska ta tag i contan i helgdagarna!!

Ha en superfin dag o kör försiktigt...
Kram Linda ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!