måndag 26 oktober 2015

Helgen som gått

Hej!! 
Det var ett tag sen vi hördes här.
Jag har ju fått lite problem med ryggen igen, antagligen för att jag inte hållt igång o ridit o tappat en massa muskler, så i fredags var det illa. Kunde inte gå normalt, vilade en del. 
Men på lördag var jag ute o gick för att göra det bättre, o det blev det!!
Vi hade kalas för Thea som fyllde 13år, stor tjej nu. Sen var jag o Josefine inne i Hbg på Horse week o tittade, gjorde jag, Line o Alex även igår, köpte ett par ridbyxor! När jag kom hem hade Josefine fixat med stallet & tagit in hästarna. Så snällt ❤️❤️❤️
Denna veckan har barnen höstlov, skönt för dom.. 

Ikväll blir det lite hoppning med hästarna


Sitter & tänker på det här med hjälmar, vilken som kommer att vara godkänd eller inte & dom är ju inte dom billigaste att köpa :0)
Hoppas ni har haft en bra helg!
Kram Linda ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!