lördag 10 oktober 2015

Mamma är sjuk...

Hej!! 
Har varit med mamma på akuten idag, för hon hade så ont i ryggen så hon knappt kunde gå, som tur inget diskbråck, fast lika ont!! Har fått muskelavslappnande så att hon ska slippa tryck på nerverna, för hennes hö ben har helt domnat!! Fy stackaren, jag vet hur ont detta gör ❤️❤️❤️

Körde hem på kvällen, åh jag säger bara wow när jag kom hem! Möttes av tända ljus på verandan! Åh hela huset var städat, dammsugit o torkat golv! 
Tvätten var tvättad torkad o ordning. Mysigt med tända ljus i hela huset, barnen hade städat sina rum, hur härligt är inte det. 


Åh stallet var färdigt, hästarna har tjejerna ridit, som hade gått bra, mockat boxarna med fullt med strö o mysigt hade dom! 
Så tacksam jag är för detta, alla inblandade ❤️❤️❤️


Åh nu fick jag serverat lite vin, tilltugg & godis!! Ha en skön lördag, för det ska jag ha, tänker på dig mamma ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!