lördag 4 april 2015

Glad påsk

Det var ett tag sen sist, har haft en del att göra!! Jobbade undan det mesta på jobbet måndag o tisdag. Sen har jag varit o spelat in film, har varit statist åt en svensk kortfilm.  Det var en spännande o ny upplevelse kan jag lova! Jag ger verkligen beröm till dom som gör film, efter att ha fått lite inblick i hur en dag kan se ut. Men roligt var det :0)) träffade en massa nya trevliga människor. 

Bertil har varit snäll o låtit mig parkera bilen hos han o sen har han kört mig både in o hämtat mig! 

Idag var vi iväg o hämtade barnen, vi har ätit gott & nu kom dom tillbaka från skogen efter att ha snickrat koja, och nu ska dom leta upp sina ägg! 


Jag ska kolla på Game of Thrones en gång till för Mattias har inte sett den, & snart kommer säsong 5 ut, åh jag har även kollat på outlander som jag tycker är bra, nästa helg kommer det även där ut ett nytt avsnitt. Hoppas ni har & får en trevlig PÅSK alla!!! Kram Linda  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!