onsdag 12 mars 2014

Shit vad allt blir stressigt

Hej hopp hallå!
Morgonen startade med att jag hade byggmöte med Kent, hinner knappt avsluta det förräns hovslagaren kommer.
Ska precis hämta kaffe till han, när dom ringer från firman, o säger att vi fortfarande har problem med telefonväxlen..
Lämnar hovslagaren o kör ner, när jag kommer ner så går den från o till.
Våran supportkille kommer, måste fixas med brandvägg mm
Så jag kan inte göra nåt, åker hem. Men säger till en av personalen att larma efter han har gått! Ok får jag till svars!
Kör hem o tar stallet, men 16.40 ringer han o säger att han är inlåst o killarna har inte larmat nått. Hmmm
Kör ner hela vägen ner för att larma kontoret,  men när jag kommer ner, har dom inte ens larmat verkstadsdelen!!!
Som tur var red Evelina carlie idag till mig!
Åh nu kan jag lugna ner mig lite för dagen, har precis gjort hemmagjorda semlor, får se om det smakar gott då!!!
Z har fått ett nytt täcke, för conztantino bet i sönder det andra! :0((

Hoppas ni har haft en toppendag!
Kram linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv mer än gärna nåt!!